Mediovski

Najbrzydsza łazienka w Polsce – konkurs

Data: mar 20th, 2014 | Autor: admin | Kategoria: interactive

Obraz1Mieliśmy przyjemność zorganizować unikalny konkurs dla naszego Klienta – firmy Ceramika Paradyż. W ramach akcji fani marki na portalu Facebook przesyłali zdjęcia najbrzydszych łazienek w Polsce, z uzasadnieniem – dlaczego to właśnie ta łazienka powinna otrzymać nagrodę główną, czyli remont generalny z wykorzystaniem materiałów ceramicznych Paradyż.

Akcja konkursowa została zrealizowana w całości poprzez portal Facebook i aplikację konkursową. Uczestnicy przez 3 tygodnie przesyłali zdjęcia swoich łazienek z uzasadnieniem, dlaczego to właśnie ich łazienka powinna zostać wyremontowana.

Spośród nadesłanych zgłoszeń została wytypowana jedna łazienka, dla której projektanci Ceramika Paradyż przygotowali propozycję generalnego remontu, a następnie projekt został wcielony w życie. Dodatkowo zostało przewidzianych 35 nagród pocieszenia.

Konkurs okazał się ogromnym sukcesem – zainteresowanie pozwoliło na znaczny wzrost liczby fanów profilu Ceramika Paradyż, przy zachowaniu zakładanej grupy docelowej. Dzięki przyjętemu modelowi konkursu (głosowanie oraz wybór jury, weryfikacja w terenie wybranych łazienek), został on uznany przez fanów za sprawiedliwy i wykazał dużą dbałość marki o rzetelną ocenę projektów. Pomógł osiągnąć wysokie wskaźniki zaangażowania fanów oraz, co bardzo istotne, nie odnotowano ich odpływu po zakończeniu konkursu.

Zakres zadań agencji

W ramach realizacji konkursu byliśmy odpowiedzialni za koncepcję, organizację, regulamin, umowy, realizację aplikacji, komunikację oraz dystrybucję nagród.

RSS